Ganahan ko mu chat nimu nga dili


ganahan ko mu chat nimu nga dili
kay bisan usa sa akong mga status nga para nimu
wa kay gi like

ganahan ko mu chat nimu nga dili
kay bisag ka usa sa tanan nimung mga litrato
nga akong gi like
wa kay gi-commentan ug thanks sa like

kay bisan ka usa sa tanang mga higayon
nga online tang duha
wa gyud ka ni hi

ganahan ko mu chat nimu nga dili
kay kabaw ko nga di gihapon ka mu reply
ma hung ra ko's page sa akong kaungalingong pagmahay
nga dili ma log out
hangtud sa hangtud


Share this:

, , ,

CONVERSATION

5 comments:

  1. CHAAAAAAAAAARR! di ko maka relate kay wa koy FB! knsa mn jod na Tin??

    http://steph-g.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha wa rana Stephy uie///..hahha puros rana char :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. awww.... i really don't understand... sorry, sis! :)

    It’s a GIRL Thing

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.